Φοροτεχνική Υποστήριξη

Από τον Ιάκωβο Γκούμα 

Διευθύνοντα Σύμβουλο της

CompuTax Α.Ε.

Εύκολα θα μπορούσα να δώσω τον ορισμό της, αν δεν τη ζούσα όπως τη ζω και αν δεν την φρόντιζα όσο την φροντίζω…

Η διεκπεραίωση των Ενημερώσεων, Εντύπων και λοιπών αναφορών που ζητά το Ελληνικό Δημόσιο από όσους αποκτούν εισόδημα, ανεξάρτητα αν ασχολούνται ή όχι με το Επιχειρείν, θα ήταν μια πρώτη, στενή, παλιά και μίζερη ερμηνεία της έννοιας.

Αλήθεια τώρα; Αυτή είναι η Φοροτεχνική Υποστήριξη;

Δεν υπάρχει, ΔΕΝ εμπεριέχεται και ΔΕΝ αφορά την Φοροτεχνική Υποστήριξη, η Συγκέντρωση των Δεδομένων, η Ανάλυση των Αναγκών και η Εκπαίδευση των όσων Επιχειρούν το Επιχειρείν;

Δηλαδή εμείς σαν εταιρεία, που παρακολουθούμε τις εξελίξεις, από τα Νομοσχέδια έως τον Νόμο που πέρασε στην Βουλή, που αναλύουμε και βρίσκουμε ποιο άρθρο, σε ποιο βαθμό και σε πόσο βάθος αφορά κάθε πελάτη ή κάθε ομάδα πελατών ή τον κλάδο που μας ενδιαφέρει, είμαστε γραφικοί; Με το να δημιουργούμε γνώση και στην συνέχεια να την εντάσσουμε στην ρουτίνα ενημέρωσης και πληροφόρησης, κυνηγάμε Ανεμόμυλους;

Απλά: Ο Φοροτεχνικός οφείλει να εκπαιδεύει τον φορολογούμενο πελάτη του; Οφείλει να αναλύει τα νέα δεδομένα που δημιουργούν οι Νέοι Νόμοι και να ξέρει τι σημαίνουν για τον πελάτη ή για τον κλάδο των πελατών που Υποστηρίζει;

Ο Πελάτης έχει κριτήρια για να επιλέξει τον Συνεργάτη, με βάση την Υπηρεσία που παίρνει ή είναι αδιάφορο;

Ο Πελάτης θεωρεί ότι η Πληροφορία, η Γνώση και η Ενημέρωση που χρειάζεται, αξίζουν αμοιβή ή όχι; Σοβαρά ερωτήματα, που θέλουν σοβαρή αντιμετώπιση από τον Συνεργάτη του ή δεν έχει νόημα και απλά κάποια στιγμή κάτι θα μάθουμε;

Εμείς βάζουμε τον προβληματισμό μας και εσείς τις απαντήσεις…

Με πραγματικό ενδιαφέρον για την Επιχείρησή σας.